داده آسان ایرانیان

طراحی وب سایت و طراحی پورتال

داده آسان ایرانیان

طراحی وب سایت و طراحی پورتال

آژانس دیجیتال مارکتینگ ایزی وب، برنده ۴ دوره بهترین سایت ایران از جشنواره ملی وب، با همراهی کارشناسان گوگل مشاور و مجری خدمات تبلیغات اینترنتی با بیش از ۱۰ سال سابقه

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

طراحی سایت شخصی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

دوشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۸، ۰۶:۴۰ ب.ظ

طراحی سایت، تنها به منظور تحقق اهدف تجاری انجام نمی شود و ممکن است برای مقاصد دیگری طراحی شود. به منظور انتقال تجربیات، سوابق کاری، محصولات و خدمات خودتان نیز می توانید به طراحی سایت اقدام کنید. طراحی سایت شخصی به توسعه سریع نام شما در فضای وب کمک می کند. در حقیقت سایت شخصی شما پایگاه اصلی برندسازی شخصی (Personal Branding) شما خواهد بود. شما قادر هستید رزومه کاری، وبلاگ شخصی، گالری تصاویر، پروژه ها، اطلاعات تماس، شبکه های اجتماعی و ... خود را در وب سایت شخصی تان قرار دهید. طراحی سایت شخصی خوب به شما این امکان را می دهد که یک کارت ویزیت آنلاین داشته باشید و برند سازی شخصی تان را آغاز کنید.

ویژگی های طراحی سایت شخصی

ویژگی اول – حرفه ای بودن

افرادی که به سایت شخصی شما مراجعه می کنند و دید قبلی نسبت به شما و حوزه کاری و یا تخصص تان ندارند، از ظاهر سایت شما تاثیر زیادی می پذیرند. یک وب سایت شخصی حرفه ای دارای ظاهر گرافیکی زیبا و متناسب با شخصیت شماست و توانایی ها و مهارت های شما را به صورت دسته بندی های مختلف به کاربران ارائه می دهد. وب سایت شخصی حرفه ای شما، دسترسی به شما در همه مکان ها و همه زمان ها را برای کاربران فراهم می کند.

ویژگی دوم – ریسپانسیو (واکنش گرا) بودن

منظور از طراحی سایت ریسپانسیو یا واکنش گرا، تغییر وضعیت ظاهری سایت با توجه به تغییر اندازه صفحه نمایش است، به طوری که نمایش وب سایت شما در موبایل ها، تبلت ها، لپ تاپ ها و صفحه نمایش های بسیار بزرگ نحوه متفاوت باشد. امروزه بیشتر کاربران توسط گوشی های هوشمند شان اقدام به مرور صفحات وب می کنند؛ بنابراین استفاده از آن در طراحی سایت شخصی شما بسیار مهم است.

ویژگی سوم – انعطاف پذیر بودن

سایت شخصی شما باید به گونه ای طراحی و پیاده سازی شود که کاملا متناسب با نیاز کاربران بوده و اهداف شما را محقق سازد.

ویژگی چهارم – مدیریت آسان

مدیریت طراحی سایت شخصی باید بسیار آسان و در عین حال کاربردی باشد.

ویژگی پنجم – هزینه پایین طراحی سایت شخصی

هزینه طراحی سایت شخصی نسبت به سایر طراحی سایت های شرکتی، فروشگاهی، سازمانی و... نسبتا پایین تر است و در دسته بندی طراحی سایت ارزان قرار می گیرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی