داده آسان ایرانیان

طراحی وب سایت و طراحی پورتال

داده آسان ایرانیان

طراحی وب سایت و طراحی پورتال

آژانس دیجیتال مارکتینگ ایزی وب، برنده ۴ دوره بهترین سایت ایران از جشنواره ملی وب، با همراهی کارشناسان گوگل مشاور و مجری خدمات تبلیغات اینترنتی با بیش از ۱۰ سال سابقه

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

طراحی سایت شرکتی در پنج مرحله آسان

پنجشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۸، ۰۸:۴۲ ب.ظ

حقیقت این است که اگر شما یک کسب و کار را مدیریت می کنید، نمی توانید یک وب سایت نداشته باشید. وب سایت کسب و کار شما می تواند به شما برای ایجاد مشتری های بیشتر کمک کند. زمانی که یک مشتری جستجوی اینترنتی گسترده ای را برای آن کسب و کاری که می تواند مشکلاتش را حل کند یا نیازهایش را برطرف نماید، انجام می دهد، نام شما در فضای وب آشکار می شود. یا زمانی که یک مشتری می خواهد اطلاعات بیشتری را در مورد کسب و کارهای خاص پیدا کند، شما را در اینترنت می یابد. در ادامه پنج گام آسان برای طراحی سایت شرکتی را به شما خواهیم گفت :

طراحی سایت شرکتی

 

گام اول – یک نام دامنه مناسب با کسب و کارتان خریداری کنید.

هر کسی که تا به حال از اینترنت استفاده کرده باشد؛ می داند که شما نیاز دارید یک آدرس وب سایت را وارد کنید تا به یک وب سایت دسترسی پیدا کنید. در واقع؛ نام دامنه سایت، آدرس وب سایت شما است. استفاده کسب و کار ها از نام دامنه مشابه با نام های شرکتی بسیار رایج است. اما شما می توانید هر عبارت متنی را که می خواهید به عنوان دامنه سایت تان ثبت کنید، به شرط اینکه قبلا آن را نگرفته باشند. دو هزینه برای گرفتن نام دامنه وجود دارد: یکی هزینه خرید یک نام دامنه؛ و دوم هزینه تمدید هر ساله دامنه.

گام دوم – یک آدرس ایمیل شرکتی سفارشی ثبت کنید.

برای اینکه کسب و کار شما حرفه ای تر به نظر بیاید، به یک آدرس ایمیل کسب و کار سفارشی نیاز خواهید داشت. قطعا شما نباید برای ارسال ایمیل به مشتریان تان از یک آدرس جیمیل استفاده کنید زیرا آن ها متوجه خواهند شد که کسب و کار شما به عنوان یک سازمان نیست. رایج ترین فرمت ایمیل های کسب و کار از نام دامنه کسب و کار شما استفاده می کند. به عنوان مثال، آدرس ایمیل ما  info@ezweb.ir است.

گام سوم – یک سازنده وب سایت خوب برای کسب و کارتان انتخاب کنید.

این گام از مهم ترین گام های ایجاد یک وب سایت شرکتی است. زیرا اگر شما بر اساس نیازهای خود، نرم افزار طراحی وب سایت مناسب را انتخاب کنید، طراحی سایت شرکتی می تواند به عنوان قدم زدن در پارک در مقابل کوه نوردی در اورست باشد. سازندگان وب سایت زیادی وجود دارند که هر کدام از آن ها دارای مزایا و معایب خاص خود هستند. هنگام انتخاب سازنده وب سایت این را در ذهن داشته باشید که هرگز سازنده ای را انتخاب نکنید که بسیار پیچیده است و همه ویژگی هایی که نیازی به آن ها ندارید را ارائه می دهد. فقط ویژگی های عالی و قابل استفاده را داشته باشد کافی است. ویژگی های بیشتر یک سازنده وب، پیچیده تر است و ممکن است استفاده از آن را دشوار سازد. پس سعی کنید همه چیز را ساده نگه دارید. هنگام انتخاب سازنده وب سایت مناسب، از سطح مهارت های فنی و طراحی خود را در نظر بگیرید و ویژگی های پیچیده ای که وب سایت شما واقعا به آن نیاز دارد را در نظر داشته باشید.

گام چهارم – با توجه به نوع کسب و کارتان، یک طراحی قالب سایت انتخاب کنید.

شما با استفاده از یک قالب طراحی سایت از قبل ساخته شده می توانید بلافاصله وب سایت خود را به صورت حرفه ای و بدون نیاز به استخدام یک طراح وب سایت ایجاد کنید. قالب ها را به عنوان یک سبک لباس برای وب سایت تصور کنید. استفاده از قالب های آماده، ساده ترین و اقتصادی ترین روش برای داشتن یک وب سایت است. اگر وب سایت خود را با وردپرس ایجاد کرده اید، می توانید الگوهای خوب وردپرس را در WooThemes و Mojo Marketplace پیدا کنید.

طراحی سایت شرکتی

 

گام پنجم – به وب سایت خود محتوا و اطلاعات مرتبط اضافه کنید.

بخش درج محتوا و تصاویر به وب سایت، بخشی است که بیشترین زمان را از شما می گیرد و باید وقت زیادی را برای آن صرف کنید. در ادامه چند مورد برای ایجاد محتوا و تصویر برای وب سایت تان را به شما خواهیم گفت:

  • طراحی یک صفحه اصلی(home page) عالی برای سایت : طراحی صفحه اصلی باید بسیار جذاب و موثر باشد تا کاربر را در نگاه اول جذب کند.
  • داشتن یک لوگوی خوب
  • استفاده از پس زمینه ویدئویی در اسلاید شوی صفحه اصلی سایت
  • انتخاب رنگ مناسب برای طراحی سایت
  • انتخاب قلم و فونت مناسب برای نوشته های درون سایت

سخن آخر

طراحی اولین وب سایت برای کسب و کارتان یا بهبود وب سایت فعلی تان(طراحی مجدد سایت)؛ چندان پیچیده نیست. شما می توانید با ابزار مناسب یا برنامه درست، این کار را به ساده ترین روش انجام دهید. طراحی وب سایت شرکتی خیلی زمان بر و پر هزینه نیست. زمانی که شما بدانید چه کاری باید انجام دهید یا به چه ابزارهایی نیاز دارید، طراحی سایت شرکتی می تواند بسیار ساده و آسان شود.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۸/۱۰/۱۹
  • ۱۲۵ نمایش
  • Saba Ebrahimi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی